Blogi

lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin leo libero, ornare vel felis ut, porta tristique lacus. Nam in vehicula tellus. Donec nec urna ut metus accumsan imperdiet in et lorem. Nam cursus massa ac nisi luctus, nec maximus mi dignissim. Aenean in massa ac ex porta faucibus id sed tortor. Proin quis rutrum orci, sit amet euismod est. Sed tincidunt mattis arcu, vel dapibus tortor tempor non.
Loe edasi
lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin leo libero, ornare vel felis ut, porta tristique lacus. Nam in vehicula tellus. Donec nec urna ut metus accumsan imperdiet in et lorem. Nam cursus massa ac nisi luctus, nec maximus mi dignissim. Aenean in massa ac ex porta faucibus id sed tortor. Proin quis rutrum orci, sit amet euismod est. Sed tincidunt mattis arcu, vel dapibus tortor tempor non.
Loe edasi
lorem ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin leo libero, ornare vel felis ut, porta tristique lacus. Nam in vehicula tellus. Donec nec urna ut metus accumsan imperdiet in et lorem. Nam cursus massa ac nisi luctus, nec maximus mi dignissim. Aenean in massa ac ex porta faucibus id sed tortor. Proin quis rutrum orci, sit amet euismod est. Sed tincidunt mattis arcu, vel dapibus tortor tempor non.
Loe edasi

supelrannad

Algus

Prisma NET on esimene välimeediaettevõte Eestis, kes tegi aastal 2002 algust rannareklaami eksponeerimisega Pirital ning meie tegevus on arenenud üha edasi, läbi kõikide suvede. Tänaseks on rannareklaam laienenud 25-e populaarsesse supelranda üle terve maa ning kujunenud hinnatud hooajaliseks kanaliks mobiilsideoperaatoritele, pankadele, jaekauplejatele ning mõistagi ka joogi- või jäätisetootjatele. Kõikide nende aastate jooksul oleme me läbi viinud kaugelt üle saja silmapaistva rannakampaania väga erinevate ärivaldkondade klientidele.

Rahvas

Prisma NET auditooriumi hulk supelrandades on kuumal rannapäeval vabalt võrreldav mõne rahvarohke väliürituse või suurkontsertiga. Nii võib rannakülastajate rohkus suuremates randades päeva jooksul küündida kümnete tuhandeteni. Suveilmad Eestimaal on teadagi ennustamatud ja aastate lõikes kaunis erinevad. Kui nigelamatel suvedel on rannapäevi kahekümne jagu, siis parimatel aastatel on nähtud kuni üheksa nädalat ilusaid rannailmu, mis on reklaami panustamist väärt. Kuivõrd rannakampaaniaid planeeritakse reeglina terveks suveks, juuni algusest kuni augusti lõpuni, siis niivõrd pika perioodi jooksul on suur kontaktide arv igal juhul tagatud.

Ajafaktor

Prisma NET rannareklaami iseloomustab eriti pikk märkamisaeg ning suur korduste arv. Veetes rannas päevitades ning ujudes terve pika suvepäva, aitab pidev reklaami mõjuväljas viibimine suunata nii auditooriumi tarbimisharjumusi, kui kinnistada alateadvuslikult ka inimeste brändieelistusi. Üldjuhul räägitakse välimeedia märkamise puhul sekundist, linnaliikluse puhul isegi sekundi murdosast. Rannas saame me rääkida lugematutest sekunditest mitmete tundide vältel.

reklaamimüra

Prisma NET rannakabiinid on üldjuhul üks vähestest, sageli lausa ainus passiivne reklaamikanal terves rannas. Seega on rannas sootuks vastupidine olukord, võrrelduna tavapärase visuaalse reostusega kesklinnas, kus välireklaami paljusus kahandab nii selle märkamist, kui ka mõju tervikuna. Rannakabiini otsene kasutamine või riietumisjärjekorras seismine annab reklaamile ilmselt ühe parimatest märkamisvõimalustest, mida välimeediast soovida annab.

tootmine

Prisma NET on projekteerinud ning tootnud tehniliselt üksikasjadeni läbimõeldud rannakabiine paljudesse Eesti supelrandadesse. Reklaami eksponeeritakse nii riietuskabiinide välis- kui sisepindadel, kasutades üle kogu kabiini ulatuvaid soodsaid digitrükiga PVC bännereid ning UV-lamineeritud kleebiseid kabiinis sees. Efektne on kujundada reklaami üle terve kabiini või luua pilkupüüdvaid loovlahendusi mitmesuguste kabiinile lisatavate erilahenduste abil – nii oleme kabiine varustanud õhupallide ning muu tasuta nänniga, mida rannakülastajad meelsasti kaasa võtavad.