Just julged sõnumid on need, mis välimeedias tõeliselt toimivad.
Ümbrusest eristuva värvivaliku ja efektse kujunduse kõrval mängib välireklaamis põhirolli tegelikult sõnum. See kas kõnetab või mitte. On kaunis vähe neid, kes suudavad tõeliselt eristuda ja kõneainet pakkuda. Silmapaistvaks näiteks on siin Tartu Ülikooli Kliinikumi juurde asutatud heategevuslik Lastefond, kelle kampaaniaid on meil olnud au igal aastal teenindada. Lastefondi kampaaniad on jäänud silma nii sõnumite kui sümbolitega. Ikka ja jälle on nad suutnud avalikkust üllatada ja paraku ka osasid ametkondi parajalt ärritada. Seekordse “Riik keerab selja” kampaaniaga pingestus olukord lausa sinnamaani, et Tallinna linn ei andnudki lõpuks sellele oma kooskõlastust, teisisõnu – keelas ära!
Sarnase tähelepanu pälvis ka Lastefondi 2020 kampaania, kus plakatitel oli kujutatud triipkoodiga lapsenägu.
Meie soov ei ole jagada siin õiguslikke hinnanguid, küll aga tuleb tunnistada, et avalikkuse tähelepanu on need kampaaniad saanud kõvasti üle keskmise ning eks välimeedia põhieesmärk olegi ju tähelepanu, teisisõnu kontaktide kogumine.
Tunnustame tehtut ja soovime kõigile kreativistidele sama lennukat loovust ja nutikust.