Valimiskampaaniad on välimeedia operaatoritele tõsine väljakutse.
Valimised on selleks korraks läbi, reklaamplakatid tänavatelt kadunud ja on mahti põgusalt tagasi vaadata. Hinnanguliselt tõusis välireklaami osatähtsus valimiskampaaniates agitatsioonipiirangute kaotamisega circa poole võrra. Kampaaniakorralduse töömahtu hinnates võib öelda, et töömaht versus “tavaline” aeg kasvas hetkeliselt suisa 3-kordseks!
Prisma NET kampaaniakorralduse argipäev.
Niiet, valimised on tõeline väljakutse. Või siis “välireklaami jõulud”, nagu on selle üle ikka nalja visatud.
Igaljuhul, kogesime taaskord seda, et selline kampaaniakorralduse maht vajab välimeedia operaatorilt väga põhjalikku ettevalmistust ja valmisolekut, sest, kus juhtuda saab, seal vahel ka juhtub.
Kandidaatide reklaamplakatid on sorteeritud ja valmis logistikaks.
Tänu tõhusatele töökorraldussüsteemidele, kogu tiimi pühendumusele ning ka klientide kannatlikkusele suutsime, lõpp hea – kõik hea, kõik ilusasti välja vedada.
Suur aitäh kõigile!