Pärast vene telekanalite kadumist Eestis on mitte-eestlaste teabeallikad muutunud ja see on loonud vajaduse uute kanalite kaudu nendeni jõudmiseks. Välimeedia saab siin mängida olulist rolli.
Prisma NETi tiheda piilarivõrgustiku abil saab püüda mitte-eestlaste tähelepanu kohtades, kus nende inimeste arv on suurem, kelle emakeel ei ole eesti keel, eriti näiteks Ida-Virumaal, Harjumaa teatud piirkondades (Maardu, Paldiski, Loksa), aga samuti Lasna-, Musta- ja Õismäel ning Põhja-Tallinnas.
Kasutades kakskeelseid kujundusi saab suurendada tõenäosust, et sõnumid jõuavad sihtrühmani. Kuigi paljud mitte-eestlased Eestis oskavad ka eesti keelt, võib kodukeeles sõnumite edastamine tekitada suuremat usaldust ja emotsionaalset sidet.
Kui kasutada kampaania reklaamnäona kohalikke inimesi, kes on sihtgrupile tuttavad, tunnevad nad end kogukonda kaasatuna ja selle kaudu rohkem emotsionaalselt seotuna.
Miks mitte proovida kasutada kampaaniateks Prisma NETi tihedat piilarivõrku just nendes asukohtades, kus elab suurem osa eesti keelt mitte emakeelena rääkivaid inimesi, ning selle abil teavitada neid Eestis toimuvast ja osaliselt täita venekeelsete kanalite kadumisest tekkinud tühimikku.