Kas oled kunagi mõelnud, millised sammud tuleb läbida enne, kui Sinu ettevõtte reklaam jõuab reklaamikandjale? Ei ole? Vaatame siis koos!
Kõigepealt saabub Prisma NETi e-mailile prismanet@prismanet.ee või kodulehe kontaktivormi kaudu päring:
“Hei! Oleks vaja ettevõttele reklaami teha. Kas vaba pinda on?”
Küsime kliendilt lisainfot, milline on kampaania ning soovitame millises piirkonnas ning millistel reklaamikandjatel oleks kõige kasulikum seda eksponeerida.
Kui kõik täpsustused on üle käidud, hinnapäring meie poolt tehtud, ootame kliendilt päringu kinnitust:
“Tere! Kõik sobib! Meie poolt roheline tuli!”
Saadame kliendile trükitehnilised spetsifikatsioonid, mille järgi tuleb kujundajal plakat disainida. Umbes kümme päeva enne kampaania algust ootame kliendilt kujundusfaile.
Meie vormistame broneeringu ning valmistame ette tööplaanid ja -lehed.
Kujunduse saabudes saadame failid trükki ning jääme plakateid ootama.
Plakatid saabuvad meile trükikojast suurtes rullides. Enne seda, kui reklaami saab piilarile paigaldada, tuleb läbida veel mitu sammu.
Kõigepealt pannakse plakatid lauale sirguma. Järgmisena volditakse kõik plakatid kindla skeemi järgi kokku ning sorteeritakse kampaaniate ja kujunduste järgi. Reklaamipaigaldaja poole, kes võib meie kontorist asuda hoopis teises Eesti otsas, pannakse teele komplekt reklaamidest ja kleepimiseks vajalikust liimist.
Kui reklaamipaigaldaja on paki kätte saanud, paneb ta saadud plakatid paariks tunniks likku ning segab kokku liimisegu. Plakatite leotamine on oluline, sest siis on neid mugavam siledaks viimistleda. Kuna kogu paigaldamise protsess käib märjalt, siis tuleb märkida, et tegemist pole tavalise paberiga, vaid afišipaberiga, mis ei rebene. Plakatid on blue-back tagapoolega ehk sinise seljaga, mis tagab selle, et heledal taustal olevad plakatid ei kuma läbi. Plakatid teeb eriliseks veel see, et nad on ühes tükis 1,4 x 3 m suurused ristkülikud.
Kui kõik paigaldamiseks vajalikud ettevalmistused on tehtud ja ilmaennustusega tutvutud, saabki meie usin Prisma NETi reklaamipaigaldaja tööle asuda. Ilmaennustus on oluline, sest suvekuumaga saab paigaldada ainult hilistel õhtutundidel/varahommikul ning talvel öökülmadega päevasel ajal, kui miinuskraade pole rohkem kui 10.
Pärast plakatite paigaldamist pildistame ka kampaania üles, et saaksime pildid kliendile edastada.
Selline see teekond tellimusest reklaamini ongi. Põnev ja nüanssiderohke, kas pole?
Kui Sinul on veel oma kampaania jaoks hinnapäring tegemata, siis ootame Su kirja aadressil prismanet@prismanet.ee!