Miks teha suvel välireklaami?

  • Share this:
post-title

Kas teadsid, et suvel välireklaami tegemine võib olla strateegiliselt kasulik mitmel põhjusel?

See võib olla väga tõhus, kui see on hästi planeeritud ja kohandatud suveaegsetele tarbijate käitumismustritele ja vajadustele.

Esiteks käituvad tarbijad puhkuseperioodil teistmoodi, sest neil on rohkem aega õues olemiseks, reisimiseks ja oma hobidega tegelemiseks. Sel ajal ollakse rohkem valmis avastama uusi tooteid ja teenuseid.

Inimesed veedavad aega rannas, parkides ja vabaõhuüritustel, kus välireklaami märgatavus on tavapärasest kõrgem. Suvel toimuvad erinevad üritused, festivalid ja kogunemised annavad reklaamijatele võimaluse jõuda suurema vaatajaskonnani. Välireklaam on tõhusam, sest soe ilm ja pikemad päevad soosivad õues olemist.

Teiseks on paljud tooted ja teenused hooajalised, näiteks päikesekaitsetooted, jäätised, grillitarbed, reisisuunitlusega teenused jpm, ning suvi on ideaalne aeg just nende turundamiseks välitingimustes. Lisaks suurendavad suvised allahindluskampaaniad ja eripakkumised müüki ja kliendilojaalsust.

Kolmandaks on sõltuvalt valdkonnast suvel vähem konkurentsi reklaampindadele, sest paljud ettevõtted on juba reklaaminud kevadel või plaanivad seda teha sügisel. See annab võimaluse saada paremat nähtavust ja madalamaid kulusid.

Neljandaks on suvel inimesed sageli heas tujus ja lõõgastunud. Reklaamid, mis suudavad luua positiivseid emotsionaalseid seoseid, on edukamad brändi maine kujundamisel ja tarbijatele meeldejäämises.

Suviste välireklaamideni! Pane oma päring teele aadressile prismanet@prismanet.ee.

No comments yet.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga