Enne ametliku suve algust on hea aeg vaadata tagasi viimase kolme kuu silmapaistvamatele kampaaniatele, mida Prisma NET on oma reklaamkandjatele paigaldanud.
Kui jagada kampaaniad teemade kaupa kategooriatesse, on meie kliendid enim pööranud tähelepanu:
– tervisele ja ohutusele (Liikumiskuu, Lastefond, Vaktsineerimine, Roolis telefon puhkama & Tõukerattaga sõitmine, Veipland, Peaasi);
– toidule ja joogile (A Le Coqi Dr Active & Fassbrause, Balbiino Vanilla Ninja) ning
– kogukonda liitvatele üritustele (talgupäev Teeme Ära, Jazzkaar, Johannese Passioon, Tallinn Music Week, Leivafestival, Kohvifestival, Vanalinna päevad).
Šokeerivalt mõjusate kampaaniatena töötasid kindlasti Lastefondi “Las lämbub?“, mis tõmbas tähelepanu tsüstilise fibroosi diagnoosile ning Veiplandi “Prügikastihirm“, mis kutsus inimesi kasutatud e-sigarette spetsiaalsetesse kogumiskastidesse viima.
Milliseid kampaaniaid neist Sina märkasid?
Lastefondi kampaania “Las lämbub?” // Veiplandi teavituskampaania “Prügikastihirm”